מסע ארוך מתחיל בצעד קטן

מכירת נכס

היצע שוק הדירות בנהריה הינו רווי בצורה בלתי רגילה. ישנן דירות רבות המוצעות למכירה בכל אזורי ההתמחות כדי למכור נכס כיום זקוק מוכר הנכס ליצור בידול ייחודי לנכס ולחדד את יתרונותיו על מנת להביא למכירתו דבר שידרוש ממנו מאמץ כספי רב וזמן רב שלא יוכל לספק ולהקצות בדיוק מסיבה זו, האדם שצריך להיכנס למשבצת הזו הוא יועץ נדל"ן מומחה ומקצועי שייבחר על ידי בעל הנכס כמייצג כחוד החנית אשר מייצגת את הנכס לשוק הקונים על מנת ליצור בידול מנכסים אחרים שנמכרים באותו אזור באמצעות הליכים שיווקיים אינטנסיביים ומאסיביים שיוקנו לנכס במשך 24 שעות ביממה. זה אינה קלישאה כשאומרים " שהולכים לקום עם הנכס שלכם ולישון איתו.. " זה מצריך מסירות, מקצועיות, התמדה ללא פשרות וליווי משמעותי בכל עת.

כיום משרדנו פרימיום נכסים המוביל בעיר מספק עבור לקוחותיו הרבים מעל כ10 פעולות שיווק לנכס, כאשר על פי חוק ניתן לבצע 2 פעולות או יותר על נכס, נתון שחשוב שתדעו!

הליך מכירת הנכס דורשת השקעה פרסומית אדירה ושימוש נרחב במשאבי המשרד על מנת להביא למכירתו של הנכס, חשוב מאוד לבחור את יועץ הנדל"ן שיעמוד עבורכם בחזית כי רק הוא יידע לבדוק דופק בכל זמן נתון ואיך לפעול בהתאם להתנהגות שוק הקונים ובהתאם להיצע והביקוש המשפיע על מחיר השוק של הדירה וכן על הנכס עצמו ברמת הערך, הצפי העתידי וכל שינוי כזה או אחר שחשוב שתהיו ערים לכך. המלצתי לבעלי הנכסים תהיו ערים למצב השוק האם ישנה ירידה או עלייה על מנת לדעת באיזה מחיר תרצו להתחיל לשווק את הנכס ובאיזו גמישות תרצו לנקוט מול לקוח רציני לפני כניסה למשא ומתן. אל תפגעו בייחודיות של הנכס, אל תניחו אותו על המדף זמן רב ותחשפו אותו ללקוחות רבים בצורה פרוצה דבר אשר יפגע קשות בהליך המכירה, זכרו כי "כל הסמוי מן העין הרי שורה בו הברכה..". נקודה נוספת שבעלי הנכס חייבים להבין שהם צריכים את יועץ הנדל"ן היום יותר מתמיד בשוק קשה וסבוך שבו יש התנהלות של היצע גבוה אל מול ביקוש נמוך דבר אשר משפיע באופן ישיר על מחירי השוק ברמה הגלובלית ואף גורם לירידת מחירי הנכסים בעשרות אחוזים באזורי התמחות מסוימים. תבחרו נכון, תבחרו חכם, תבחרו את האדם שיעשה עבורכם את העבודה, יועץ נדל"ן שישקיע בהליך שיווק הנכס צריך להיבחר על ידיכם כאדם מקצועי ואמין? זה בטוח!!! מישהו בעל מוטיביציה? בטח שכן!!! מקצועי שעומד מאחריו משרד מוביל בעיר? כמובן!!! אל תתפשרו על הליך מכירת הנכס שלכם כי " מה שעולה בזול עולה ביוקר ".
" אין הטיפה חודרת מכוח עוצמתה, אלא מכוח התמדתה ".

רכישת נכס

רכישת נכס היא תהליך שרובנו עוברים או עוד נעבור במהלך חיינו והיא אינה עניין של מה בכך, ולפיכך ישנו צורך להשקיע מאמץ רב במחשבה ותכנון נכון על מנת להגדיר קודם כל מהי המטרה ומהו הסכום שרוצים להשקיע ברכישת הנכס ולשם איזה מטרה אני הולך לרכוש את הנכס הנ"ל האם זה למטרת מגורים או למטרת השקעה. יש לקבוע סכום מוגדר ולפיו לבנות את כל הבדיקות החל מעסקאות שבוצעו לאחרונה באותו אזור, ברחוב ספציפי כזה או אחר במשך השנים האחרונות על מנת לראות האם חלה מגמת שינוי של עלייה או ירידה בהתאם להיצע והביקוש אשר מכתיב מחיר שוק מסוים באותו אזור ולבחון בזכוכית מגדלת עד כמה העסקה הינה אטרקטיבית מבחינה נדלנית בראייה לטווח קצר כמשקיע המחפש לייצר תשואה ורווח ממכירת הנכס או בראייה לטווח ארוך כמשקיע שמחפש לקבל תשואה חודשית גבוהה באזור עם פוטנציאל נדלני מעולה שאף עתיד לעלות, או לחילופין לקוח שמחפש לקנות נכס למטרת מגורים מתחת למחיר השוק להשביחו ולגור בו עם משפחתו. יש להגדיר את הסטנדרטים לפיהם אתם מחפשים את דירתכם למגורים או להשקעה בהתאם לפוטנציאל הנכס, גודלו, מיקומו, ערכו והשבחתו בעת הצורך וכמובן את כל המיסים הנלויים לעסקה. בתור בעל מקצוע שדוגל במקצועיות כערך עליון ומשמעותי במהלך עבודתו הייתי ממליץ לכל לקוח באשר הוא להיוועץ ולשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות בעל מוניטין במהלך ליווי העסקה, יועץ נדלן מקצועי ומוכח שמכיר את אזור ההתמחות באמצעות עסקאות שביצע באותו אזור, בנק מלווה בעלי תנאי משכנתא אטרקטיביים ועורך דין מקצועי שיידע להפוך את הליך העסקה לקליל, פשוט ומובהר לפרטי פרטים אלה הם דגשים חשובים שאסור להתפשר עליהם כאשר טרם כניסתכם לתוך עסקת רכישה נדלן כעסקה ראשונה או אפילו כעסקה שנייה או שלישית. יש משפט שאומר " הדרך חשובה יותר מן התוצאה".

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ובטוח שנדע איך להפוך את הליך שיווק ומכירת הנכס שלכם לתהליך שרק משפט אחד יסכם בצורה הכי טובה שיכולה להיות.. " המומחיות שלנו, השקט שלכם".

פרימיום נכסים!

דילוג לתוכן